söndag 5 maj 2013

Mora träsk

Idag åkte jag och Melvin till Örebro för att gå på Mora träsk. Melvin älskar att sjunga och dansa så jag gissade att han skulle gilla detta och om han gjorde! Det var en ren fröjd att se honom. Han var så glad och tyckte det var superbra. Han dansade och sjöng och var med på precis alla rörelser som de gjorde. I mitten av showen vände han sig om mot mig och sa med ett stort leende: mamma, vad roligt vi har det! I den stunden kände jag att jag kan åka land och rike runt för att få se Mora träsk varje dag med honom, men sen kom jag på att vi nog tröttnar på det, båda två. Det är inte ofta nu för tiden som jag och Melvin kommer i väg på något bara han och jag så detta uppskattade jag väldigt mycket. Ensamtid med Melvin, det behövs ibland! När vi dessutom har så otroligt roligt som idag då inser jag hur lyckligt lottad jag är som får spendera några timmar ensam med denna fantastiska lilla kille! Att sedan komma hem och mötas av världens största leende från min andra lilla kille satte pricken över i:et! Vilken fin familj jag lyckats få, både den stora och de små killarna!







1 kommentar: