torsdag 6 december 2012

Duktigt

Idag har jag varit extremt duktig om jag får säga det själv! Trots snö och kyla bylsade jag på mig och barnen en massa kläder och gick ut och lekte! Melvin åkte bob och Oliver åkte vagn och jag kämpade mig fram med vagnen skjutandes framför mig och bobben dragandes bakom mig! Vad gör man inte för se små! Träningspass-check! Vi fick till mormor och morfar för Melvin ville överraska morfar med att han skottat uppfarten hos dem när han kom hem! Vi skottade, Melvin en liten sträng, sen smet han in till mormor och åt pepparkakor! Tack för det!

Att jag fick denna energi berodde nog på att Robert överraskade mig idag genom att han bokat tid för massage till mig. 1 timme massage! Underbart skönt!



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja idag var jag grym, men det tog emot måste jag säga! Jag är ingen vintermänniska och kommer aldrig bli det, men tyvärr har Melvin kommit på att snö är skitskoj och få är det ju bara att gilla läget!

      Radera