måndag 3 december 2012

Pass-check

Idag har hela familjen hämtat sina pass så nu stoppar inte det oss! Det enda som kan stoppa oss nu är sjukdom, men jag har bestämt mig för att ha Melvin hemma från dagis efter lucia. Vi åker dit och firar och sedan tar vi hem honom och är hemma och myser (hoppas jag) hela dagarna! Ser lite fram emot det, samtidigt som jag älskar dagis då jag vet att han älskar det och lär sig massor! Men dagis innebär massor av baciller som jag inte vill ha med hem!

Idag när Robert åkte till jobbet bestämde Melvin och jag oss för att baka chokladbollar. Melvin gjorde en, sen kom han på att han inte vill bli kladdig om händerna så han ville bara titta på! Hepp, där satt jag och bakade bollar, dock med hejjarop från både Melvin och Oliver! Äta dem tyckte dock Melvin om att göra!

Dagen erbjöd även en tripp till Åsbro där jag handlade sista presenten till Melvin, blir toppen!

För övrigt ritade Melvin av mig idag, visst blev jag fin. Ni hittar mig väl bland bilderna?!







1 kommentar:

  1. Vilka raringar! Och vad duktig Melvin är på att rita, klockrent ju. När Ella ska rita av sin ömma moder så blir det bara en massa streck överallt....vet inte hur det ska tolkas riktigt :)

    SvaraRadera