onsdag 17 april 2013

Om allt och ingenting

Här har det varit sjukdom så det stod härliga till! Stackars Oliver har haft hög feber och tonvis med snor! Nu är han mycket bättre som tur är och har sovit ganska gott inatt! Så skönt för förkylda småbarn är inte bra småbarn!

Idag är det maskerad på dagis! De skulle klä ut sig till sagofigurer och sedan spela teater för varandra. Det var en liten sjörövare som for till dagis idag. Sjukt söt och sjukt taggad. Eller iofs, kläderna låg i en påse som ska på under dagen men sjukt taggad var han iallafall. Han övade i bilen på att sjunga sjörövar-Fabbe. Ska bli spännande att hämta idag och få höra om dagen.

Här hemma planeras det för fullt. Äntligen är det officiellt, i augusti sker det! Ska bli fantastiskt roligt! Det är tur att jag har min fina vän Maria som fixar, ordnar och donar åt mig! Hon jobbar medan jag lutar mig tillbaka och njuter! Tack för att du finns fina du!





1 kommentar:

  1. Klart jag hjälper till! Så mycket jag bara kan o lite till. Allt för dig vet du!

    SvaraRadera