onsdag 27 februari 2013

Vilket spring!

Vilken dag! Eftersom bilen inte "fungerar" och numer står på verkstad så är det gång som gäller för mig! Började morgonen med att rusa till dagis och lämna Melvin. Sedan rusade jag hem för att hämta väskan som jag hade packat. Raka vägen till badhuset för simning stod på schemat, sen hem för att byta av Robert så att han kunde åka och träna. Vänta in Robert för att rusa till dagis och hämta Melvin, rusa hem för att avlösa Robert så han kunde köra bilen (som för övrigt verkar fungera som den ska igen, men nu får kunnigt folk kolla den så att den inte stannar för mig igen) till verkstaden. Sedan bar det ibäg till jobbet för Robert. Kände att vi måste ut i det fina vädret så Oliver fick sova i vagnen medan jag och Melvin njöt i solen och gick fram på torget och sedan hem till mormor och morfar. Har jag inte rört mig så det räcker idag så kommer jag aldrig göra det!

Tog en tur till den nyöppnade butiken. Broder blå och det fanns mycket fina kläder! Köpte en tröja med bokstaven e på till Melvin. Han utbrast: det är ju Ellas bokstav på den! Goa unge! :)

Oliver övar för fullt på att gå. Än så länge klarar han bara tre steg men oj så stadig han börjar bli. Släpper och står jättelänge utan att hålla i sig numer! Helt galet! Ungen kanske går snart! Var tar tiden vägen egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar