onsdag 14 november 2012

Bra jobbat Melvin

Idag blev jag faktiskt riktigt imponerad av Melvin! Jag och Oliver var på babymassage i förmiddags och Oliver sov ingenting. Han tvärslocknade och sov som allra bäst i sin vagn när det var dags att hämta Melvin från dagis! Jag tänkte att jag går och hämtar Melvin så får han fortsätta sova, problemet var bara att det var lilla vagnen vilket gör att Melvin alltså skulle få gå hela vägen hem. För en liten människa med så korta ben är det rätt långt till dagis, men utan att protestera eller gnälla ett dugg knatade han på hela vägen, eller snarare sprang hela vägen! Imponerande! Han avslutade med att säga: Tänk mamma, jag har gått skälv hela vägen, jag är då himla duktig!

För övrigt vann jag tävlingen igår eftersom ingen sa emot mig! Dock sov Oliver hela vägen till det var dags att äta! Duktig kille innebar lugn kväll med glass framför tvn i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar