onsdag 7 november 2012

En ny värld har öppnat sig

Oliver älskar verkligen den nya sittdelen på vagnen! Han har aldrig gillat att ligga i vagnen om han inte har sovit. Snarare har han hatat det och skrikit rakt ut! Idag böt jag till sittdelen och oj vad glad han blev! Jag, Melvin och Oliver åkte in till Örebro och gick på Åhléns på eftermiddagen. I vanliga fall skulle detta innebära att Oliver skulle hänga på min arm och jag skulle bli trött och svett! Idag innebar det att jag och Melvin gick i lugn och ro och diskuterade och Oliver satt i vagnen och var supernöjd! Jag hoppas det håller i sig! Tyvärr var kuddarna jag skulle köpa slut, men vi hittade något bättre! Tre stycken Alfons Åberg kalsonger! Någon här blev överlycklig och har kissat på toaletten hela kvällen, för Alfons vill inte få kiss på sig! Jag hoppas det håller i sig också! Vore skönt att ha bara ett blöjbarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar