tisdag 27 november 2012

Bus

Nu är det full rulle här hemma. Övas det inte på att krypa så övas det på att sno storebrors leksaker och storebror har fullt sjå med att hålla sina saker för sig själv. Lämnar jag dem en sekund själva så hör jag snart: nejnejnej Oliver, det är min! Dock är Melvin väldigt schysst mot sin lillebror och hämtar något som han faktiskt får ha. Oliver har också kommit på att han kan dra sig upp till stående, först till knä sen upp på fötterna. Som tur är utöver han bara detta mot mig för när han är färdig är han oftast så trött så att benen viker sig och då kan jag rädda honom, det tror jag inte en möbel bryr sig om att göra!

Idag har vi också kommit på att vi kan springa snabbt med gåstolen och rycka i gardinerna, sen ser man sådär jätteoskyldig ut när mamma kommer och ajjabajjar!

Något säger mig att det kommer växa upp en liten busunge till här!

Melvin tyckte att Oliver och han kunde sova lunch ihop i Olivers säng idag. Det gick sådär!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar