onsdag 17 oktober 2012

Abstinensen stillad för ett tag!

Jag är så glad för min fina vän Maria! Med henne har jag alltid kul, med henne kan jag prata om allt! Att vi har fyra underbara barn som kommer vara bästisar i framtiden gör bara saken bättre! Tack för att du vill vara min vän!

Melvin är av med sina svinkoppor och det firade vi med att åka till ovan nämnda vän och leka! Som alltid var det supertrevligt och de stora barnen lekte kanonbra! De små lekte på sitt sätt.

Idag stod det babymassage på schemat. Oliver verkar gilla det skarpt och jag ska försöka hinna med en liten massage per dag! En liten stund för bara Oliver!

Dagens Melvincitat: "han måste ju ha käkat sten, han är ju så tung". Det utbrast Melvin när han skulle hjälpa mig att bära Oliver till bilen!

1 kommentar:

  1. Varje dag är jag så glad och tacksam att du finns för riktig vänskap gör livet underbart! Du är bäst och att våra barn får växa upp tillsammans är så fantastiskt!
    Haha, klockrent citat från Melvin!! Sötaste han! ...och nästa gång ska jag försöka charma Oliver lite mer...;-)

    SvaraRadera