torsdag 11 oktober 2012

Lekparkshäng!

Idag stod solen högt på himlen så när Robert åkte till jobbet så slängde jag på barnen kläder och drog till lekparken! Det är inte så långt så Melvin fick gå och Oliver sov i vagnen! Det var underbart ute och jag och Melvin lekte som aldrig förr! Även jag hade på riktigt kul! Melvin var så glad och pigg och det smittade av sig! När vi gick hem så drog Melvin Olivers vagn hela vägen och ni ska tro att han var en stolt storebror! Det var det första han berättade för lillebror när han vaknade! Söta han!

Väl hemma igen så hade Melvin beställt pannkakor till middag så det fick det bli! Helt plötsligt har han börjar tycka pannkakor är jättegott! Märkligt!

Igår kom Robert hem med en fantastiskt fin blombukett! Det visade sig att vi varit förlovade i två år! Dåliga jag hade helt missat det men jag skyller på omständigheterna och amningskoma i huvudet!

1 kommentar: