söndag 28 oktober 2012

Alfons Åberg

Jag och Melvin var på bio idag. Det var så himla mysigt och kul att göra något bara jag och Melvin. Han tyckte det var superspännande innan och jättekul när filmen väl startade! Melvin älskar Alfons Åberg och det var det som visades! Vi mötte upp Lova och Alva som gjorde oss sällskap! Melvin och Alva åt popcorn precis som man ska göra på bio och okej, jag erkänner, mammorna smakade en del popcorn också. Tyvärr råkade lilla Ella ut för höstblåsor och kunde inte följa med. Hon och mamman saknades men vi letar redan efter en ny helg som vi kan gå igen och då hoppas vi att ligan kommer vara komplett!

När vi gick från bion till bilen så tittade Melvin upp på mig och sa: mamma det var verkligen jättekul att gå på bio. Jag hade så skoj och genast smälte mammahjärtat och jag ville bara vända och springa in igen och titta på mer bio!

Vi kommer absolut gå på fler föreställningar, jag och min stora kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar