fredag 11 januari 2013

Feber

Idag åkte vi till Marieberg och träffade Maria, Ella och Lukas. Vi åt lite lunch och skulle sen shoppa lite presenter men Melvin var väldigt trött och ville åka hem. Den som känner Melvin vet att han gärna hoppar, studsar, springer och speciellt på Marieberg där han älskar att vara. Jag lyssnade på honom och åkte hem och mycket riktigt, han hade feber. Två timmar senare hade han inte feber och eftermiddagen och kvällen var så mysig. Robert skulle på hockey och jag förväntade mig en jobbig kväll då båda barnen var väldigt gnälliga. Men de ändrade helt kurs och vi tre lekte tillsammans som aldrig förr! 20.30 somnade Oliver och då la Melvin och jag oss och läste bok. Melvin är väldigt pappig nu så jag blev så glad när han faktiskt ville lägga sig med mig . En kväll som går till historien som mycket bra! Mera sådan kvällar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar