söndag 20 januari 2013

Tänder

Tillsammans med förkylningen från helvetet här Oliver nu också odlat minst en ny tand, ser ut att vara två till på g! Det kan ha varit en bidragande orsak till noll sömn och en missnöjd Oliver. Det tillsammans med Atlanten i snormängd samt hostan från helvetet och febertoppar ala Alperna! Jag tycker mig se en stor förbättring idag och damdamdam...Vi sov hela natten utan vare sig att vakna och skrika eller äta! Jag är SJUKT nöjd! 7 tänder, pryder numer Olivers fina tryne!

Igår var Melvin, Robert och morfar och badade på Djupadalsbadet och tro det eller ej, Melvin hade tyckt att det var jätteskoj! Han hade åkt på leksakerna, åkt vattenrutchkana och bara haft det roligt! Mycket kul tycker jag då jag förväntar mig att hänga mycket där!

Igår vid lunchvilan sa Robert till Melvin: vilken skön säng du har. Till svar fick han: ja, jag köpte den för 10 år sedan, på våren! Sötunge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar