onsdag 23 januari 2013

Städhjälp

När det varit så fantastiskt väder (trots kylan) har jag tagit mig i kragen och gått till dagis och hämtat Melvin. Det blir Oliver i vagnen och Melvin på bobben! Flera flugor i en smäll; vi kommer hem, Melvin tycker det är jätteroligt, Oliver tycker det är jätteroligt och jag får träning! Perfekt!

Tänk vad man blir effektiv när man har småbarn! Oliver sover ute på altanen och då har jag passat på att dammsugit och torkat golven! Mycket välbehövligt och så skönt när det är färdigt! Melvin var superduktig och hjälpte till att dammsuga och torka! Han dammsög under alla möbler och i soffan. Det är guld att ha en treåring hemma som vill göra exakt samma sak som man själv gör! :)

Nu sitter jag och väntar på att Robert ska komma hem så att jag kan ta mig till badet och simma! Ska bli sjukt skönt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar